Medlemsrapport 02/2019

Future Media

OBS: Denne rapport er kun produceret på engelsk. 

Media production and consumption are accelerating, the media environment is becoming more complex, and junk news and misinformation run rampant. Three articles cover our changing media landscape from different perspectives: the future of public service media, diverging trajectories in commercial media, and the new frontiers of hi-tech media.

UDFORSK FREMTIDEN

KONSULENTYDELSER

Vi er førende i anvendelsen af fremtidsforskningens metoder til at løse organisatoriske udfordringer. Vores kunder inkluderer nogle af verdens største virksomheder og organisationer, som vi rådgiver på strategisk niveau.

Consulting

FOREDRAG & KURSER

Bliv inspireret og få indsigt i de tendenser og udviklingsmønstre, der former fremtiden — book os til foredrag, keynote-præsentationer eller kurser.

Foredrag & Kurser

MEDLEMSKAB

Instituttet for Fremtidsforskning er en selvejende, medlemsdrevet organisation. Vores medlemmer består af offentlige og private organisationer, der søger indsigt i tendenser, der har betydning for deres fremtid.

Medlemsskab