Medlemsrapport 01/2017

Kampen om fremtidens mindspace – Forbliv relevant for forbrugeren

Fremtidens stærkeste brands må betragte relationer imellem brands og forbruger på lige fod med relationer mellem mennesker. På denne måde sikrer brands, at de kan forblive relevante for forbrugeren. Kampen om fremtidens mindspace - en plads i forbrugerens bevidsthed - vindes ved konsistent kommunikation i en verden kendetegnet af vedvarende forbrugerrejser og nedbrydning af siloer på tværs af industrier og hvor personificering, vedkommenhed og samskabelse af brandfortællinger er præmissen for at forblive relevant.

UDFORSK FREMTIDEN

KONSULENTYDELSER

Vi er førende i anvendelsen af fremtidsforskningens metoder til at løse organisatoriske udfordringer. Vores kunder inkluderer nogle af verdens største virksomheder og organisationer, som vi rådgiver på strategisk niveau.

Consulting

FOREDRAG & KURSER

Bliv inspireret og få indsigt i de tendenser og udviklingsmønstre, der former fremtiden — book os til foredrag, keynote-præsentationer eller kurser.

Foredrag & Kurser

MEDLEMSKAB

Instituttet for Fremtidsforskning er en selvejende, medlemsdrevet organisation. Vores medlemmer består af offentlige og private organisationer, der søger indsigt i tendenser, der har betydning for deres fremtid.

Medlemsskab