Login
English Dansk

3/2003: Branding tomorrow

Medlemsrapporten kan bruges som inspiration til markedsføring, organisations- og produktudvikling og indeholder fire scenarier for samfund og branding år 2013. Scenarierne er rejser til fremtiden. Rejser, hvor du får forskellige bud på, hvordan branding vil udvikle sig. Hvad taler vi om i 2013? Er corporate branding død? Holder storytelling i længden? Hvilke nye buzzwords er kommet til? Hvilke er faldet fra? Svarene er mange - og forskellige. Så hold øje. Fremtiden skabes nu.

Download rapporten (Dansk version, 912 KB)
Download the report (English edition, 0.7 MB)

              Bookmark and Share      

Instituttet for Fremtidsforskning

Grundlagt i 1970 af den tidligere OECD-generalsekretær, finansminister og professor Thorkil Kristensen. 
Vi styrker beslutningsgrundlaget i virksomheder og organisationer ved at skabe bevidsthed om fremtiden og synliggøre dens betydning i nuet.

Vi tilbyder fremtidsforskning gennem flere kanaler

Nyhedsbrev | Medlemskab | Kurser Foredrag Magasiner | Rapporter Projekter

Om os

Hvem vi er | Kontakt Medarbejdere | Presse Ledige stillinger

Kontakt Webredaktøren

 


Ophavsretten tilhører Instituttet for Fremtidsforskning. Læs mere om brug af materiale publiceret på iff.dk 
Instituttet for Fremtidsforskning | Amaliegade 5 C | 1256 København K. | +45 3311 7176 | iff@iff.dk