Login
English Dansk

2/2004: Creative Man

Creative Man beskriver ikke en ny samfundstype, der ligger i forlængelse af industrisamfundet og The Dream Society. Creative Man er snarere en markedslogik i vækst. En logik, der på en gang ligger i forlængelse af de tidligere markedslogikker, og som udfordrer dem. Fremtidens vindervirksomheder opererer derfor i den nye logik uden helt at forkaste de gamle.

Download rapporten (Dansk version, 0,7 MB)
Download the report (English edition, 2.9 MB)

 

              Bookmark and Share      

Instituttet for Fremtidsforskning

Grundlagt i 1970 af den tidligere OECD-generalsekretær, finansminister og professor Thorkil Kristensen. 
Vi styrker beslutningsgrundlaget i virksomheder og organisationer ved at skabe bevidsthed om fremtiden og synliggøre dens betydning i nuet.

Vi tilbyder fremtidsforskning gennem flere kanaler

Nyhedsbrev | Medlemskab | Kurser Foredrag Magasiner | Rapporter Projekter

Om os

Hvem vi er | Kontakt Medarbejdere | Presse Ledige stillinger

Kontakt Webredaktøren

 


Ophavsretten tilhører Instituttet for Fremtidsforskning. Læs mere om brug af materiale publiceret på iff.dk 
Instituttet for Fremtidsforskning | Amaliegade 5 C | 1256 København K. | +45 3311 7176 | iff@iff.dk