Login
English Dansk

2015: De oversete forbrugere

I en tid med dramatiske demografiske forandringer, stigende økonomisk polarisering og hastig acceleration, er vi vidne til foranderlige forbrugermarkeder og forbrugeradfærd. Vi udforsker flere forskellige sociale tendenser og deler vores indsigt i hvordan sådanne forandringer fører til fremkomsten og udviklingen af undervurderede og endda tilsyneladende glemte forbrugersegmenter. Ved at sætte fokus på nogle ofte ignorerede segmenter, udvider vi feltet og kortlægger andre globale forbrugsmuligheder som virksomhederne kan tage fat på og rette deres opmærksomhed mod for bedre at kunne navigere i fremtidens komplekse verden.

Læs rapporten på dansk

Read the report in English

              Bookmark and Share      

Instituttet for Fremtidsforskning

Grundlagt i 1970 af den tidligere OECD-generalsekretær, finansminister og professor Thorkil Kristensen. 
Vi styrker beslutningsgrundlaget i virksomheder og organisationer ved at skabe bevidsthed om fremtiden og synliggøre dens betydning i nuet.

Vi tilbyder fremtidsforskning gennem flere kanaler

Nyhedsbrev | Medlemskab | Kurser Foredrag Magasiner | Rapporter Projekter

Om os

Hvem vi er | Kontakt Medarbejdere | Presse Ledige stillinger

Kontakt Webredaktøren

 


Ophavsretten tilhører Instituttet for Fremtidsforskning. Læs mere om brug af materiale publiceret på iff.dk 
Instituttet for Fremtidsforskning | Amaliegade 5 C | 1256 København K. | +45 3311 7176 | iff@iff.dk