Login
English Dansk

1/2017: Kampen om fremtidens mindspace – Forbliv relevant for forbrugeren

Fremtidens stærkeste brands må betragte relationer imellem brands og forbruger på lige fod med relationer mellem mennesker. På denne måde sikrer brands, at de kan forblive relevante for forbrugeren.

Kampen om fremtidens mindspace - en plads i forbrugerens bevidsthed - vindes ved konsistent kommunikation i en verden kendetegnet af vedvarende forbrugerrejser og nedbrydning af siloer på tværs af industrier og hvor personificering, vedkommenhed og samskabelse af brandfortællinger er præmissen for at forblive relevant.

Læs rapporten på dansk

Read the report in English

              Bookmark and Share      

Instituttet for Fremtidsforskning

Grundlagt i 1970 af den tidligere OECD-generalsekretær, finansminister og professor Thorkil Kristensen. 
Vi styrker beslutningsgrundlaget i virksomheder og organisationer ved at skabe bevidsthed om fremtiden og synliggøre dens betydning i nuet.

Vi tilbyder fremtidsforskning gennem flere kanaler

Nyhedsbrev | Medlemskab | Kurser Foredrag Magasiner | Rapporter Projekter

Om os

Hvem vi er | Kontakt Medarbejdere | Presse Ledige stillinger

Kontakt Webredaktøren

 


Ophavsretten tilhører Instituttet for Fremtidsforskning. Læs mere om brug af materiale publiceret på iff.dk 
Instituttet for Fremtidsforskning | Amaliegade 5 C | 1256 København K. | +45 3311 7176 | iff@iff.dk